پرسش مهر ۹۷-۹۸ رئیس جمهور تحقیق پرسش مهر ۹۹-۹۸ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است

یکی از فراخوان ها و همایش هایی که درسال تحصیلی ۹۸-۹۹نیز همانند سال های گذشته برگزار می گرددپرسش مهر ۹۸-۹۹رئیس جمهور است. امسال نیز همانند قبل رئیس جمهور محترمپرسش مهر ۹۹-۹۸رئیس جمهور را در رابطه با مسائل روز جامعه برای قشر فرهنگی و دانش آموزان مطرح کرده است.تحقیق پرسش مهر۹۹-۹۸ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است

پرسش مهر سال تحصیلی ۹۹-۹۸را به موضوع وضعیت محیط مدارس اختصاص داد و از دانش آموزان سوال کرد:<<محیط مدرسه از نظر شما چگونه است؟>>

رئیس جمهور همزمان با آغازسال تحصیلی ۹۹-۹۸درپرسش مهرامسال از دانش آموزان خواست تا نظر خود را درباره محیط مدرسه مطرح کنند و بگویند که دولت، معلمان و خانواده ها برای دلپذیرتر وشادتر شدن محیط مدارسچه کاری باید انجام دهند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین رئیس جمهور در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) منطقه ۱۸ تهران برگزار شد،پرسش مهرسال تحصیلی ۹۹-۹۸را به موضوع وضعیت محیط مدارس اختصاص داد و از دانش آموزان سوال کرد: <<محیط مدرسه از نظر شما چگونه است؟>>

هر ساله رئیس جمهور با هدف پرورش روحیه پرسشگری و توانایی نقد و تحلیل پدیده ها، ایجاد تعامل بیشتر میان معلمان و دانش آموزان، ایجاد نشاط، شادابی و تحرک بیشتر در مدارس، ترویج و تقویت امر تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش، گسترش و تقویت فعالیت های گروهی و کشف، رشد و پرورش استعداد های بالقوه در مراسم گشایش مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به دانش آموزان کشور، پرسشی با عنوان <<پرسش مهر>> مطرح می کند

* پرسش مهر از چه زمانی آغاز شد؟

همزمان با آغاز سال تحصیلی ۷۷ـ۱۳۷۶ پرسش مهر: تحقیق پرسش مهر ۹۹-۹۸ آیا محیط مدرسه دلپذیر، دلخواه و شاد است

توسط رئیس جمهور وقت در قالب طرح بنمار مطرح شد و وی ضمن ترغیب دانش آموزان به تفکر و تامل بیشتر پیرامون موضوعات مهم و اساسی کشور و انقلاب، از آنان خواست راه حل های اساسی خود را به مسئولان ارائه دهند.

دومینپرسش مهردر سال ۸۰ـ۱۳۷۹

با دوپرسش مهرشامل <<دین و آزادی در قانون اساسی که روح ملت و اساس وحدت ملی است، چه جایگاهی دارد؟>> و <<با گفت وگوی تمدن ها چگونه می توانیم جهانی زیباتر و انسانی تر بسازیم؟>> مطرح شد.

سومین پرسش مهر در سال تحصیلی ۸۲ـ۱۳۸۱

با طرح ۳پرسش مهرشامل <<راز و رمز انحطاط تمدن بزرگ ایران اسلامی و طرز تلقی منفی جهان نسبت به آن چیست؟>>، <<انقلاب اسلامی در گشودن راه رهایی از این نگون ساری چه نقشی داشته است؟>> و <<برای رساندن کشور و ارتقای ملت به جایگاه شایسته و واقعی خود در جهان امروز و تاریخ چه باید کرد؟>> برگزار شد.

در چهارمین پرسش مهر در سال ۸۳ـ۱۳۸۲

دوپرسش مهرشامل <<در جهان به هم پیوسته امروز چگونه می توان با پرهیز از تنش های جهانی و دستیابی به پیشرفت همه جانبه و پایدار، هویت دینی و ملی خود را حفظ کرد>> و <<موانع مهرورزی و عوامل خشونت اعم از ترور و جنگ در عرصه جهانی چیست و مبارزه با آنها و حرکت به سوی صلح مبتنی بر عدالت چگونه میسر است؟>> مطرح شد.

پرسش مهر پنجم در سال ۸۴ـ۱۳۸۳

برگزار شد و ۴پرسش مهرشامل <<نسبت رشد عقلانی، آزادی، برابری و اخلاق در نظام <<داد بنیاد>> مهدوی مورد انتظار ما چگونه است؟

پرسش مهر ششم در سال تحصیلی ۸۵ـ۱۳۸۴

شاملپرسش مهر <<چرا عدالت زیباست و رابطه عدالت با پیشرفت کشور چیست؟>>

هفتمین پرسش مهر در سال ۸۶ـ۱۳۸۵

مطرح شد و شاملپرسش مهر<<نقش مهرورزی در پیشرفت و تعالی جامعه چیست؟>>

سوالات پرسش مهر هشتم در سال تحصیلی ۸۷ـ۱۳۸۶

شاملپرسش مهر<<عواملی که ما را در مسیر پیشرفت همه جانبه قرار می دهد، چیست؟>>

درپرسش مهرنهم در سال ۸۸ـ۱۳۸۷

پرسش مهرشامل <<چه کنیم که خدمتگزار خوبی باشیم؟>>،

پرسش مهر دهم در سال تحصیلی ۸۹ـ۱۳۸۸

پرسش مهرکه شامل <<رابطه علم با رشد، کمال و پیشرفت انسان چیست؟>>

در پرسش مهر یازدهم که در سال ۹۰ـ۱۳۸۹

پرسش مهرمطرح شد و رئیس جمهور از دانش آموزان پرسید <<تصویری که از آینده ایران در ذهن شماست، چیست و دوست دارید ایران به کجا برسد؟>>.

در پرسش مهر دوازدهم که در سال ۹۱ـ۱۳۹۰

پرسش مهرمطرح شد، از دانش آموزان سوال شد: << اگر شما دانش آموزان به جای رییس جمهور بودید برای ساختن ایران و اعتلای نام ملت ایران و امور کشور چه می کردید و اولویت شما چه بود؟>>

در سال تحصیلی ۹۲ـ۱۳۹۱ پرسش مهر سیزدهم

پرسش مهرمطرح شد و رئیس جمهور از دانش آموزان پرسید: <<سوال امسال من از شما این است که می خواهید در آینده چه کار کنید، اهداف شما چیست و برای جامعه و مکتب خود زندگی و زندگی جاویدان آینده چه برنامه ای دارید؟>>.

در پرسش مهر چهاردهم که در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲

پرسش مهرمطرح شد، خطاب به دانش آموزان این سوال را مطرح کرد که <<اگر پدر شما رئیس جمهور باشد چه اقدامی به او توصیه می کنید تا بتواند اعتدال و میانه روی را در همه ابعاد زندگی بگستراند؟>>

پرسش مهر پانزدهم که در سال ۹۳ـ۱۳۹۳

پرسش مهرمطرح شد این بود، <<عزیزانم ایران ما با مشکل جدی کمبود آب روبروست. هر کدام از ما چگونه از آب های ایران می توانیم بهتر نگهداری و استفاده کنیم؟>>.

در پرسش مهر شانزدهم که در سال تحصیلی ۹۵ـ۱۳۹۴

پرسش مهرمطرح شد، رئیس جمهور از دانش آموزان سوال کرد: <<به نظر شما دانش آموزان عزیزی که سرمایه اصلی کشور ما هستید چه فرصت های جدیدی از لحاظ علمی، فناوری، دانش، اقتصادی و روابط ما با همسایگان و همچنین با دنیا به وجود آمده است؟

پرسش مهر بیستم

رئیس جمهور در تکمیلپرسش مهرخود از دانش آموزان سراسر کشور سوال کرد: دولت، معلمان و خانواده ها برای دلپذیرتر و شادتر شدن محیط مدارس چه کاری باید انجام دهند؟

پرسش مهرکه رئیس جمهور امسال مطرح کرد،بیستمین پرسشمهرو هفتمینپرسش مهراست که طرح می کند.

بهترین نمونه های داستان, شعر, نمایشنامه, انشا و مقاله و تحقیق برای پاسخ بهپرسش شماره ۲۰- سالتحصیلی ۹۸-۹۹ مقاله|تحقیق| انشا| داستان| شعر| نمایشنامهپرسش مهر ۹۸دانلودمقاله پرسش مهر ۹۸

لینک های دانلود:

  • لینک شماره 1
  • لینک شماره 2
  • لینک شماره 3
  • لینک شماره 4

نمونه اقدام پژوهی ابتدایی با موضوع مدرسه گریزی

اقدام پژوهی درس علوم اجتماعی

دانلود اقدام پژوهی درس تاریخ

اقدام پژوهی تدریس نوین درس جغرافیا

اقدام پژوهی درس ریاضی پایه دوم

اقدام پژوهی اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرانه دانش آموز

اقدام پژوهی برطرف کردن بی علاقگی و بی انگیزگی به درس انشا

مهر ,سال ,پرسش ,تحصیلی ,جمهور ,دانش ,پرسش مهر ,دانش آموزان ,رئیس جمهور ,سال تحصیلی ,محیط مدرسه ,محیط مدرسه دلپذیر، ,مدرسه دلپذیر، دلخواه ,محیط مدارس اختصاص

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دوکا رادیو زیست دانلود کده گودزیـــلای لــمـ ــیده بر ذهـن مجله فیلم فارسی روستای سرای rostamilawyer لاوی ها | دانلود آهنگ، دانلودرمان، اس ام اس ویوا فیلم saeed1991